Оплата і доставка

Способи оплати

Рlata by mono (картки, Apple Pay, Google Pay)
Післяплата
Мінімальна сума замовлення 150 ₴

Способи доставки

Нова Пошта
від 100 ₴
Відправлять завтра
Доставлять за 3–10 днів
Оплата при отриманні +4%, додатково сплачується комісія у розмірі 4 відсотки, вона додається до накладеного платежу, ця комісія іде на операційні витрати посередника NOVA PAY. Сплата на рахунок IBAN 0% * якщо клиент МОНОБАНКУ , всі інші банки комісія до 15 грн

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Законом не передбачено повернення та обмін товару належної якості

Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів

**Умови повернення та обміну**

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Повернення товарів здійснюється за згодою.

**Умови повернення товарів хорошої якості**

Магазин "У Маркеті" дбає про своїх покупців і завжди готовий обміняти товар або повернути гроші, якщо він вам не підійшов. Обмін товару чи повернення коштів здійснюється протягом 14 днів після отримання товару. Повернення коштів провадиться протягом 7 днів з моменту отримання товару назад продавцем.

Який товар підлягає обміну та поверненню?

1. Товар з чеком від Нової Пошти.

2. Товар в оригінальній упаковці з бирками та ярликами, який не був використаний.

3. Товар, який не пройшло більше 14 днів з моменту покупки.

Для того, щоб зробити обмін або повернути товар, вам необхідно:

1. Зателефонувати за номером +380 (96) 885-06-60.

2. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який було оформлено замовлення, а також про причину повернення або обміну товару.

Умови оплати доставки при поверненні:

- Покупець оплачує доставку повернення товару хорошої якості.

- При цьому відправка нового товару провадиться тільки після отримання та перевірки товару, що повертається.

- При поверненні коштів у разі неплатежу покупцем за товар, що повертається, вартість доставки віднімається із суми повернення.

- Якщо товар не відповідає опису з вини продавця, доставку сплачують обидві сторони.

**Процедура повернення товару неналежної якості:**

1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар.

2. Вкажіть номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.

3. Після отримання товару протягом семи робочих днів ми повернемо вам гроші або надішлемо інший товар. Усі послуги перевізників чи комісії, пов'язані із поверненням коштів, оплачуються нами.

Обмін та повернення товару здійснюються через Нову Пошту.

Умови гарантії

Обмін та повернення товару протягом перших 14 днів після покупки.
Відповідно до «Закону про захист прав споживача» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
А також має бути збережено:
повний комплект товару;
цілісність та всі компоненти упаковки;
ярлики;
заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Для повернення грошей споживач має надати копії паспорта. Повернення грошей можливе до 5 робочих днів.